Contáctanos

Si estás interesado en ésta, nuestra causa, y quieres adherirte a ella. Por favor, envíanos tus datos: Nombre, DNI y dirección de email.

De esta manera además de ayudarnos, te podremos tener informado de todos los nuevos acontecimientos. Recordarte que sin tu apoyo no será posible evitar esta catástrofe.

defensalitoral@gmail.com

Os animamos a enviarnos vuestros comentarios a nuestra dirección de @ fin de mejorar este blog.

http://defensalitoral.blogspot.com/

O en nuestra nueva dirección en Twitter: https://twitter.com/associaciopdlt/status/442761105962962944

miércoles, 30 de octubre de 2013

I aquest va ser el nostre missatge...


NO AL TERCER FIL
La veritat sobre el tercer fil
   Un cop mes els politics que governen només ens expliquen el que volen, ens tracten com si fóssim ignorants, imposen el seu criteri al dels tècnics i callen la veritat del impacte negatiu que tindrà sobre el poble les mesures que imposen.
   Amb l’excusa de les bondats del corredor mediterrani no es pot perjudicar la nostra costa ja prou deprimida i portar mes atur a Altafulla, El Creixell, Roda de Berà, Torredembarra i Coma-Ruga.
   Nova estació SI. A canvi de suportar els trens de mercaderies europeus NO.






Associació PDLT
defensalitoral@gmail.com (Teléf. 646954369) (tardes)

- El tercer fil només ha estat provat en petits trajectes de poc trànsit.
- La pressió que suporten els rails i les seves bases no és proporcional. Un rail ha de suportar el doble de feina que l’altre i això obliga a un manteniment exhaustiu per evitar accidents i ja ens coneixem...
- Les travesses actual instal·lades fa pocs anys estan pensades per un sol ample l’espanyol o l’europeu per tant s’han de substituir totes ja que el doble ample complica els canvis d’agulla i els automatismes augmentant el risc de greus accidents. La toma de corrent de les locomotores no estarà centrada en la catenària obligant a disminuir la velocitat o...?. El desplaçament del gàlib complica molt el compliment de les normatives de seguretat europees sobre tot als túnels etc, etc.
RECLAMENT UN SOL AMPLE, L’EUROPEU PROU JA DE NYAPS!!!!!!
- L’increment de transit de mercaderies serà enorme; si ens hem de posar a nivell europeu el trànsit actual es veurà multiplicat per 4 ó per 5.
- Els trens de mercaderies tindran una llargada de fins a 750 mt.
- El trànsit de mercaderies, fins ara diurn, passarà a ser nocturn cada pocs minuts amb el conseqüent augment de sorolls que impedirà el descans dels habitants d’una àmplia zona a l’entorn de la via que fa nit i eliminara el turisme dels 20 campings de la zona i de les cases i apartaments de vacances o caps de setmana provocant la ruïna econòmica de les grans superfícies i dels petits establiments de comerç, Hosteleria i serveis relacionats i amb tot això MES ATUR!!! Ara l’Ajuntament de Torredembarra promociona el turisme de dia... de debò creu que amb això ho compensarà?
- Es depreciaran cases i terrenys de l’entorn i amb la disminució dels ingressos per lloguer ( blanc o negre) es deixaran de fer reformes i manteniments.
- S’incrementarà el trànsit i l’estacionament de mercaderies perilloses a prop de nuclis urbans (n’hi ha un previst de 750 mt a Torredembarra i l’altre a Altafulla).
- El corredor mediterrani, reduint el cost del transport, beneficia principalment als països del nord i de l’est d’Europa que podran fer arribar els seus productes als nostres mercats i al Nord d’Africa a preus mes econòmics i el mateix en sentit contrari. Descongestiona el trànsit rodat, millora el medi ambient però incrementa l’atur al sector del transport i dona facilitats perquè la nostra indústria s’instal·li en Països amb ma d’obra mes barata i amb menys requeriments socials i ambientals.
- Mentre durin les obres, els viatgers del tren haurem de realitzar part del trajecte en autobús.
- Això i molt mes ho trobareu documentat al nostre blog:   http://defensalitoral.blogspot.com.es/

           CORREDOR MEDITERRANI SI, !MERCADERIES PER LA COSTA NO!, TERCER FIL NO!!!
   Proposem que es faci com estava previst, es a dir desviant-lo per l’interior deixant lliure la població de Roda de Berà desviant la via per vorejar el poble al costat de l'autopista tal i com defensava CIU l’any 2009 al Parlament espanyol i insonoritzant amb pantalles acústiques allà on calgui.
   Ja hem recorregut davant d’Adif, Foment i institucions europees i tenim altres recursos previstos, ajudint-nos a difondre aquesta informació entre els veïns ja que deliberadament  no han estat informats.

Col·labori amb la nostra associació. Moltes gràcies per la seva atenció.                 (Març 2014)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dejar un comentario: